معرفی 2 هیرو جدید در دوتا 2 - که یکی از آنها Grimstroke است

دو هیروی جدید به بازی دوتا 2 اعلام شد و ما باید منتظر یکی از آنها بمانیم تا فصل زمستان بمانیم و دیگری رو می‌توانید همین حالا بازی کنید.


ما با هیروی Grimstroke آغاز می‌کنیم هیرویی که مراسم معرفی آن در طول Ti8 انجام شد، یک هیروی Intelligence که مانند مرکب یا رنگ نقاشی باعث کاهش سرعت حریف می‌شود یا با این حرکت می‌توانید به یارهای خود کمک کنید که از شرایط سخت فرار کنند.

تریلر معرفی دو هیروی جدید در بازی دوتا 2

اسپل های این هیرو طبق آمار های سایت رسمی Valve به شرح زیر است:

  • Stroke of Fate: این هیرو همان‌طور که گفتیم مرکبی به‌صورت خطی روی زمین می‌ریزد با این اسپل و باعث کاهش حرکت و Damage بالایی به حریف زده می‌شود، با هر Unit که درراه این رنگ یا مرکب باشد Damage آن افزایش می‌یابد.

  • Phantom's Embrace: هیروی Grimstroke به یک Phantom دستور می‌دهد که به دشمن خود حمله کند، Damgeزده و Silence می‌کند، اگر در طول Spell این هیرو Phantom رو Attack ندید Damage بالایی به شما می‌دهد و به سمت خود هیرو یعنی Grimstroke برمی‌گردد و این باعث می‌شودزمان آماده‌سازی این اسپل از بین رود و بعد برگشتن phantom می‌توانید دوباره استفاده کنید.

  • Ink Swell: هیروی Grimstroke با این Spell خود یا یارهای خود را در داخل رنگ یا مرکب مانندی، پوشش می‌دهد و شخص را Silence و غیرقابل Attack می‌کند و افزایش سرعت حرکت نیز یکی از ویژگی‌های اوست، این رنگ یا مرکب به حریف‌های نزدیک به شما Damge میزند بعد بر اساس مقدار Damge که زده کسایی که نزدیک شما هستند رو استان بیشتری می‌کند.

  • Soulbind (Ult): هیروی Grimstroke با استفاده از این Spell یکی از حریفان خود را به نزدیک‌ترین هیرویدشمن که در رنج Spell هست وصل می‌کند، مانع دور شدن آنها از یکدیگر می‌شود، Spellهایی که Unit Target هستند به هر دو هیرو اثر می‌گذارند، اگر این ارتباط هیرو قبل از به اتمام رسیدن شکسته شود بار دیگر به یک هیروی نزدیک به او وصل می‌شود.

Spell آخر یا همان Ultimate این هیرو خیلی جذاب به نظر می‌رسد، چون می‌توانید هر نوع Damge را به دو هیرو منتقل کنید اما Spell Phanton Embrace یک Spell خوب برای Harass کردن در اوایل بازی هست و در بازی‌های عادی یا Public می‌تواند تأثیر زیادی بگذارد، پس این هیرو دو تا Disable و یک عدد Spell برای Slow دارد و این می‌تواند نکته خوبی باشد تا از آن به‌عنوان Roamer استفاده کنید.


همچنین ما باید بااین‌حال به آینده نگاه کنیم چراکه هیرویی با نام Mars قرار است تا آخر سال میلادی به بازی اضافه شود ما اطلاعات زیادی در مورد این هیرو نداریم اما در Teaser این هیرو را دیده‌ایم که در کنار Skeleton ها ایستاده بود.

منبع: Theflyingcourier

نام شما : ایمیل :
نظر :
نظرات(1)

وبسایت خوبی دارید