4 تا از بهترین داستان هیروها در دوتا 2

زندگینامه Kunkka همه چیز را در خودش جای داده است. به عنوان مثال فرمانده یکی از قدرتمندترین نیروی های دریایی بودن، بحث کردن با خدایش و سپس برای همیشه نفرین شدنش. در این داستان اسطوره ای از هرچیز کمی گفته شده و همه چیز در توانایی های او در بازی گره خورده است.


همانطور که از نام با شکوهش پیداست، چیز های زیادی در مورد Enigma نیست. داستان های زیادی وجود دارد که به موجودات مرموز مربوط میشود اما هیچ چیز برای اطمینان مشخص نیست. اما او را به عنوان مصرف کننده انرژی جهان میشناسند و گفته شده است که از اولین فروپاشی ستاره ها به وجود آمده است. بنابراین شما می توانید قهرمان دیگری را انتخاب کنید و یا به عنوان یک ستاره فاسد به بازی ادامه دهید.


Rubick یکی از قدرتمند ترین جادوگران موجود است که یک بار قصد خود را برای کشتن یک مگوس اعلام کرد. این باعث شد که مگوس و دوستانش تصمیم بگیرند او را به زمین بخوابانند و اورا بچرخانند. سپس Rubick از سحر و جادوی آنها علیه خودشان استفاده کرد تا نشان دهد که لایق مقام خود نیستند. در نهایت Rubick ایستاده بود درحالی که تمام آنها را نقش زمین کرده بود و از آن به بعد به او لقب گرند مگوس را دادند.


وقتی کسی برای اولین بار به KotL نگاه می کند، دقیقا چیزی در این پیرمرد نمیبیند اما زمانی که در داستان های زندگینامه او غرق می شویم متوجه می شویم که پشت این چهره پیر قدرتی عظیم نهفته است که با عصای تیم خود (Radiant staff) از Fundamental plane فرار میکند و مداوم توسط نیروی های شیطانی و تاریک تحت تعقیب قرار میگیرد و تنها ماموریت تمام نشدنی او مراقبت از نور است تا قدرت آن در دستان نالایق نیوفتد.

نام شما : ایمیل :
نظر :
نظرات(0)

نظری برای نمایش وجود ندارد!
اولین نفری باشید که نظر می دهید!