5 تا از بهترین راه‌ها برای افزایش MMR در دوتا 2

افزایش MMR در دوتا 2

تلاش برای بالا بردن رتبه‌بندی MMR در Dota 2 می‌تواند کار سختی باشد زیرا بسیاری از نکته‌هایی که باید در مورد بازی کردن خوب یاد بگیرید وجود دارد. گاهی اوقات رعایت اصول اولیه می‌تواند در بالا بردن Rank شما تأثیر محسوسی بگذارد و بازیکنان جدیدی را شکوفا کند. برای به دست آوردن MMR، پنج نکته آسان برای یادگیری وجود دارد.


افزایش MMR در دوتا 2

یک دلیلی برای نشان دادن درجه سختی هر هیرو به بازیکنان هست ... اگر در مورد افزایش MMR جدی هستید پیشنهاد می‌کنم آسان ترین هیرو ها را بردارید چون از لحاظ فنی، تجربه و مهارت کمتری رو نیاز دارد در نتیجه تنش و ناراحتی کمتری رو در مورد این‌گونه هیروها دارید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا تمرکز خودتان را روی جنبه‌های دیگر بازی بزارید و در نهایت نتیجه خوبی رو دریافت کنید.


افزایش MMR در دوتا 2

به راستی که این بازی بازیِ زمان‌بندی و قرارگیری توی موقعیت‌هاست. سعی کنید با چرخش مداوم در نقشه دشمنتان رو گیج کنید. فقط کافیِ از آنها سریع‌تر باشید تا مثل یک گولِ برف آنها را غافلگیر کنید و کنترل بردوباخت بازی رو به‌دست بگیرید.


افزایش MMR در دوتا 2

این می‌تواند یکی از سخت‌ترین نصیحت‌ها باشد چون وقتی تنهایی به بازی می‌پردازید هیچ ایده‌ای ندارید که جلوی چه کسانی و همراه چه کسانی هستید. برای همین باید انعطاف‌پذیر باشید یعنی توانایی بازی کردن با هر هیرویی رو داشته باشید تا هیرویی که تیمتان نیاز دارد رو انتخاب کنید و حتماً باید به بازی کردن با غریبه‌ها هم مایل باشید. هم‌تیمی‌های ناراحت و عصبی هم تیمی‌های بدی هستند و همیشه مانع افزایش MMR شما می‌شوند اما برای داشتن هم تیمی‌های خوب بهترِ اول خودتان رو به عنوان یک بازیکن خوب قبول داشته باشید چراکه این بازی یک بازی تیمی هستش.


افزایش MMR در دوتا 2

بیشتر از نصف بازیکنان بلافاصله بعد از اجرا کردن بازی میان تو Ranked ولی چون هنوز سردن (گرم نشدن) بیشتر مواقع شکست می‌خورند و اعصابشان به هم می‌ریزد. تنها دلیلش اینِ که تمرینی برای گرم شدن انجام ندادن. وقتی‌که شما در بازی معمولی هستید و یکی از (قدرت‌هایی که باید خودتان هدف‌گیری کنید) (Skillshot) رو از دست می‌دید، زیاد براتان مهم نیست و سعی می‌کنید یک بار دیگر بهتر تلاش کنید. اما کافیِ همان قابلیت رو تو Ranked از دست بدین و به هدف نزنید اینجاست که هم خودتان و هم هم‌تیمی هایتان عصبانی میشوید.


افزایش MMR در دوتا 2

این‌یک نصیحتِ که برای اکثر بازیکنان آشکارشده وقتی‌که شما روی شیب بازی می‌کنید نمی‌توانید دشمنی که بالای شیبِ رو ببینید پس این می‌تواند برای دشمن شما یک برتری باشه و به شما اجازه نده که از ذهنیت خود برای مقابله با آن استفاده کنید چراکه هیچ ایده‌ای ندارید که وقتی شما پایین شیب هستید دشمن کجاست. اگر نمی‌توانید این نصیحت را جدی بگیرید توصیه می‌کنم یک مدت از بازی کردن دست بکشید و دوباره تلاش کنید. اما اگر به بازی خود به شکل خودتان ادامه بدهید بهتان قول می‌دهم در هیچ زمانی پیشرفت نمی‌کنید.


در حالی که این راهنمایی‌ها به نظر واضح و آسان است می‌تواند در بیشتر بازی‌ها اعمال شود. اما هنوز نکات بسیار مهمی هستند و می‌توانند به بسیاری از بازیکنان کمک کنند. اینپنج نکته را در بازی‌های آینده خود اعمال کنید و افزایش MMR خود را تضمین خواهید کرد.

ممنون که تا اینجا ما رو همراهی کردید خوشحال می شیم که نظر ارزشمند خودتون رو برای بهبود این مطلب برای ما ارسال کنید.

منبع: Dbltap

نام شما : ایمیل :
نظر :
نظرات(2)
پاسخ دادن
رسول 1397/08/08 21:01

مشکل نوب ها هستند.من با اینکه با همه هیرو ها به راحتی باز می کنم و سرعت و دانش و تجربه ام زیاده اما mmr من 1000 چون همیشه یا رام نوبن دوستام هم که وقت ندارن.

پاسخ دادن
Gholam 1398/03/02 15:16

Gholamfuefu