بازیکن Resolut1on از تیم OG جدا شد!

بعد از شش ماه Roman "Resolut1on" Fominok میدلینر روسی تیم OG را ترک کرد که این خبر در فیس‌بوک رسماً تیم تأیید شد و نتیجه نگرفتن در تورنمنت‌های اخیر از دلایل اصلی آن بود و فعلاً Sebastian "7Mad" Debs مربی (Coach) تیم در پوزی شن مید بازی می‌کند.

resolut1on leaves og

بعد از آمدن Resolution در TI7 سه ماه طول کشید که تیم با این بازیکن هماهنگ شوند ولی بازهم نتیجه موردقبول از تورنمنت‌های رسمی غیر از Macau که در دسامبر قهرمان شدند، نگرفتند و امتیازی برای اینترنشنال پیش رو به‌دست نیاوردن چون Macau جزو تورنمنت های رسمی Pro circuit نبود آنها امتیازی برای صعودکنندگان به TI8 در نظر نگفتند و با تصمیم تیم منجر به حذف شدن Resolution از روستر آنها شد.


از آن زمان به بعد نتایج تیم بسیار متوسط بود. اگرچه که آنها در دو مسابقات Capitan Darft 4.0 و The Summit 8 مقام چهارم را به‌دست آوردن تیم OG بلافاصله با مقام هشتم در تورنمنت ESL One و حذف در مرحله گروهی PGL Bucharest Major کار خود را ادامه داد. متأسفانه این تغییر روستر با خطر عظیمی مواجه می‌شود: تیم OG حالا باید از European open qualifiers برای وارد شدن به TI8 استفاده کند. با توجه به اینکه هر مسابقه‌ای در Open Qualifiers به‌صورت Best-of-One است ممکن است آنها از دور مسابقات حذف شوند.

منبع: Dotesports

نام شما : ایمیل :
نظر :
نظرات(0)

نظری برای نمایش وجود ندارد!
اولین نفری باشید که نظر می دهید!