16 علائمی که آیا شما معتاد دوتا 2 هستید یا خیر؟
  1. اگر 50٪ یا بیشتر از وقت خودتان را صرفش کنید، معتاد Dota 2 هستید. بعضی وقت‌ها این اعتیاد ممکن است خوب باشد (درصورتی‌که یک بازیکن حرفه‌ای Dota 2 هستید و درآمد واقعی و حمایت از خانواده خود را داشته باشید) و بعضی وقت‌ها این اعتیاد ممکن است بد باشد (درصورتی‌که یک دانش‌آموز هستید و بیشتر وقت خود را صرف Dota 2 کنید به‌جای مطالعات درسی)

  2. هر بار که یک بازی Dota 2 را می‌بازید دوست دارید دوباره بازی کنید تا پیروز بشوید.

  3. برنده شدن یک بازی Dota 2 باعث می‌شود خود را مانند یک فرد مشهور احساس می‌کنید. احساس می‌کنید که همه به دنبال شما هستند. تمایل دارید بازیکنان ضعیف‌تر را تحت تسلط خود فرض کنید و آنها را به‌عنوان طرفداران خود تلقی کنید.

  4. به دلیل فقدان تمرین قدرت خود را از دست می‌دهید، اما آن را نادیده می‌گیرید. فکر می‌کنید که تا زمانی که برنده شوید، مشهور خواهید ماند.

  5. بازی Dota 2 را از لحظه‌ای که بیدار می‌شوید تا ساعت آخر و حتی در رویای خودتان بازی می‌کنید.

  6. بازی Dota 2 را با عناوین مختلفی بازی می‌کنید مانند:
    "مامان، من تحقیقاتم رادارم انجام می‌دهم، ساعت 2 صبح می‌شود ولی هنوز دوتا 2 بازی می‌کنید"،
    "بله، پدرم من در حال تکمیل پروژه هستم"،
    "-سلام داداش، کجایی پیدات نیست؟ -سلام دادا من کجام؟ (فکر کردن ...) الو صدات نمیاد، گوشیم داره خاموش میشه ... (تلفن را خاموش می‌کنید و بازی را ادامه می‌دهید) "

  7. برای هر چیزی به‌جز Dota 2 خیلی سرحال هستید. صبحانه، ناهار و شام خوردن غذا را تحمل نخواهید کرد، پس همه‌چیزهایی را که کسب می‌کنید بازی Dota 2 را صرف کنید.

  8. بازی Dota 2 به‌عنوان یک نفر حقیقی در زندگی شماست دوستانتان شروع به شماتت شما می‌کنند و حتی شمار را مجبور به انتخاب بین آنها و Dota 2 می‌کنند. بدتر اینکه Dota 2 را انتخاب می‌کنید.
    شما از کلمات "noob / wtf/ez"که از اصطلاحاتی هستند که در بازی از آنها استفاده می‌کنید و در طول زندگی روزمره خود بارها می گویید.
    دوست: "من بیشتر دوست‌ داری یا دوتا 2؟ -Wtf معلومِ دیگر noob دوتا 2 رو"

  9. یک سری عکس در اینستاگرام، عکس پروفایل تلگرام و سروش خود، روی صفحه‌نمایش عکس‌های Dota 2 استفاده می‌کنید هرچند مردم در مورد این بازی چیزی نمی‌دانند.

  10. لیست نام‌های شخصیت‌های Dota 2 را یاد می‌گیرید مثل آب خوردن، درحالی‌که شاید براتان سخت باشد 1 صفحه از کتاب درسی رو بخوانید.

  11. پس از از باخت، دشوار است که بخوابید. 30 مرتبه درحالی‌که قبل از خواب فکر می‌کنید، غلت می‌خورید. حتی بالش خود را می‌زنید و چند بار تکرار کنید، "من بهترین کار را انجام دادم" یا "من چه گناهی کردم با این نوب ها باید بیفتم خداااااااااااااااااااااااا". و گاهی اوقات گریه می‌کنید.

  12. وقتی به یک مهمانی با دوستانتان بروید، موضوعی که می‌خواهید بحث کنید این است: بازی‌های Dota 2، استراتژی‌های جدید برای Dota 2، نقاط قوت و ضعف شخصیت‌های Dota 2، و نحوه «عدم تعادل» فارمی که می‌زنید است.

  13. سعی می‌کنید با بازیکنان خوب همکاری کنید، احساس می‌کنید که از دست دادن بازی Dota 2 برایتان سخت است و بدون بازی کردنش نمی‌توانید روز را به شب برسانید.

  14. سعی می‌کنید هر زمان که یک غریبه نزدیکتان است، بهتر بازی کنید، فکر کنید که آنها به شما نزدیک می‌شوند و طرفدار شما خواهند شد.

  15. سال‌هاست که به Dota 2 معتاد هستید، سال‌هایی هست که در دنیای دیگری زندگی می‌کنید وزندگی واقعی خود را فراموش کرده‌اید. ناگهان از خواب غفلت بیدار می‌شوید، "WTF، من 30 سالمِ و هنوز هیچ کاری برای زندگی‌ام نکردم"

  16. این آزمون نهایی است. اینستاگرام و تلگرام خود را بررسی کنید، اگر بیش از 60٪ از دوستان شما دوستان Dota 2 باشند، تبریک می‌گوییم! شما درون قلمرو دوتا 2 هستید.

addicted to dota

بنابراین اگر متوجه شوید که 10 یا بیشتر مورد در خوددارید، باید اعتراف کنید که معتاد به Dota 2 هستید. همانطور که دربند 1 گفتم، گاهی اوقات این اعتیاد به Dota 2 می‌تواند خوب باشد و گاهی اوقات می‌تواند بد باشد. بااین‌حال اولین گام پذیرش آن است. سپس اگر خوشحال باشید که معتاد به دوتا 2 هستید، همین طور که هستید پیش بروید، اما اگر فکر می‌کنید که باید با این اعتیاد روبرو شوید با راه‌کارهایی که خواهیم گفت شروع به ترک دوتا 2 کنید.

منبع: Dota2Live

نام شما : ایمیل :
نظر :
نظرات(2)
پاسخ دادن
علی 1400/07/08 11:12

هر16تارو دارم

پاسخ دادن
Behzad.gdj 1401/01/11 10:39

واقعا مورد ۱۵ واقعا اتفاق میافته ????