9 تا از بهترین هیروهای دوتا 2 برای مبتدیان

Dota 2 به‌عنوان قدیمی‌ترین MOBA فعال، دارای یک تاریخ غنی از یکی از سخت‌ترین بازی‌ها است. این بازی با داشتن 116 هیروی متفاوت که هرکدام دارای مکانیک خاص خود هستند که برای فراگیری هرکدام از آنها باید تلاش بسیاری انجام داد. یادگیری اصول اولیه برای مبتدیان به‌تنهایی می‌تواند حیرت‌انگیز باشد حتی بیشترین اشتیاق بازیکنان را در آن زمان به اوج می‌رساند.


البته که هر بازیکنی که می‌خواهد تجربه کسب کند باید از یک جایی شروع کند، برای همین شما باید حداقل از فراز و نشیب‌های این بازی اطلاعات کسب کنید و اگر برای بار اول وارد این بازی شوید و هر هیرویی که خواستید را انتخاب کنید مشکللات زیادی پیش می آید چون بعضی هیروها دارای مهارت خاصی برای بازی کردن با آنها هست، ممکنه تو ذوق شما بخورد و از بازی کردن دوباره دوتا 2 شمارا زده کند! برای همین موضوع ما به شما 9 تا از بهترین هیروهایی که دارای سختی آسانی هستند را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد که هم برای شروع عالی هستند هم لذت بازی کردن با آنها بیشترِ.

Crystal Maiden

Crystal Maiden به‌عنوان یک هیروی Full Support به‌حساب می‌آید و نمی‌توانید روی آن برای پیروزی در Late Game حساب کنید. او یک هیروی بسیار آسیب‌پذیر به شمار می‌آید و دارای سرعت حرکت پایین نیز هست.


بااین‌همه صفات بدی که دارد اما برای تازه واردین مناسب هست چون هیروی Crystal Maiden برای بازیکنانی که از مهارت Last hit در بازی بهره‌مند نیستند انتخاب عالی است و نیازمند تصمیمات مکرر برای استفاده توانایی‌های آن قبل از دقیقه 40 نیست. تنها وظیفه اصلی آن در Lane کمک به هیروی Carry برای زنده نگه‌داشتن آن و Harrass کردن هیروهای دشمن است که با داشتن توانایی‌های آسان این هیرو برای استفاده کردن به‌راحتی می‌توانید این وظایف را در Lane خود به ثمر برسانید.


آسیب‌پذیری این هیرو ممکن هست برای کسانی که مبتدی هستند آزاردهنده باشد اما حداقل به آنها می‌آموزد که جاگیری‌های مناسب را در بازی یاد بگیرند و از کشته شدن آنها در بازی می‌کاهد.

Vengeful Spirit

Vengeful Spirit یکی دیگر از هیروهای مورد اعتماد درزمینه Support هست. او با داشتن توانایی آسان Stun تک هدفی و کسب Agility زیاد به ازای هر سطح می‌تواند نقشش را به‌عنوان یک Support به خوبی ایفا کند. توانایی Nether Swap این هیرو ممکن هست در اوایل آشنایی با این هیرو برای شما پیچیده باشد اما باکمی تمرین مزایای این توانایی را خواهید آموخت که برای یک هیروی Support بسیار ارزشمند است.


به دلیل کسب Agility زیاد Vengeful Spirit می‌توان بیشتر از Support های دیگر بازی روی آن حساب کرد. حتی می‌توان در Late Game به‌عنوان Carry نیز از این هیرو استفاده کرد چون قابلیت آن را دارد.

Lion

ویژگی‌هایی که باید از آنها موقع انتخاب این هیرو از آن قدردانی کنید: دارا بودن Lion از 2 توانایی Disable مفید، دارا بودن از توانایی که مانای این هیرو را پر می‌کند و قدرت بالای Ultimate این هیرو که یک دشمن را در یک چشم به هم زدن Nuke می‌کند. کشتن دشمنان هیرو با توانایی Finger of Death باعث می‌شود که مبتدیان احساس خوشحالی کنند که خود ما نیز این را دریغ نمی‌کنیم!


نقش این هیرو مانند دو هیروی قبل یعنی Crystal Maiden و Vengeful Spirit است. زنده نگه‌داشتن هیروی Carry خود در Lane و Harrass کردن هیرو های مقابل و Disable کردن هیروهای مقابل در صورت حمله به شما از وظایف این هیرو نیز به‌حساب می‌آید. در اواسط بازی با توانایی قدرتمند Finger of Death باعث می‌شود که باهم تیمی‌هایتان به‌صورت پیوسته هیروهای دشمن را بکشید و همیشه در جست‌وجوی کشتن آنها باشید.


فقط برای تأثیر بهتر این هیرو توانایی Q این هیرو را تمرین کنید چون این توانایی یک توانایی پرتابه تک هدفی است که مدتی زمان می‌برد تا به دشمن برسد و باید زمان‌بندی خوبی برای استفاده این توانایی داشته باشید.

Ogre Magi

Ogre Magi یک مورد منحصربه‌فرد است که در مورد Support پا به قدم می‌شود. اگرچه او یک هیرو Intelligence است اما او دارای Attack دورزن نیست و نزدیک زن است و Strength آن بیشتر از حد متوسط است. با داشتن Armor پایه زیاد این هیرو باعث می‌شود که تقریباً در اوایل بازی غیرقابل نفوذ باشد و در زمان جلوروی در Lane هم می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند. Ogre Magi برای مبتدیانی که هنوز موقعیت‌های مناسب را در بازی پیدا نکرده‌اند هیروی مفیدی است.


بااین‌حال، آنچه او را واقعاً برجسته می‌کند، وابستگی او به شانس است. توانایی Ultimate چندرسانه‌ای او یک توانایی Passive است که به توانایی‌های دیگر آن را این فرصت را می‌دهد که چند بار روی دشمن اجرا شود. بدون توانایی Multicast، این هیرو تبدیل به یک هیروی با قابلیت‌های متوسط برای خسارت زدن و مدت‌زمان Stun توانایی‌های آن می‌شد.


اما اگر شانس خوبی دارید این هیرو می‌تواند دشمنان شمارا با خاک یکسان کند!

Sven

و حالا ما وارد قلمروی هیروهای Core (نقش اصلی) شدیم، اما آنهایی که هنوز هم نسبتاً ساده به نظر می‌رسند. Sven به‌احتمال‌زیاد یک مثال از هیروی Hard Carry است که برای تازه‌کارها ساخته‌شده است. به لطف سلامتی، Armor و خسارت بالای آن و داشتن توانایی Stun که دارای قابلیت Area of effect نیز هست می‌تواند دلیلی بر این باشد که جمله‌ی قبلی من را به اثبات برساند!


برنامه‌ی بازی کردن با Sven بسیار واضح است: با Farm کردن در Lane خود و با خریدن آیتم‌های موردنیاز، این هیرو می‌تواند به‌راحتی در عرض یک چشم به هم زدن دشمنان خود را نابود کند. او همچنین در Lane یک هیروی پرخاشگر به‌حساب می‌آید و می‌تواند با استفاده از توانایی Storm Hammer و اندکی کمک هیروی Support خود در Lane به کابوسی برای دشمنان تبدیل شود.


تنها ضعف این هیرو که نمی‌توان گفت ضعف این هست که اگر هیروهای مقابل شما قدرت پخش شونده خوبی داشته باشند کار Sven را برای کشتن آنها سخت می‌کند! به همین دلیل یکی از پیشنهادی که این مشکل را برای شما حل می‌کند می‌تواند آیتم Blink Dagger باشد. آیتم Black king bar نیز برای این هیرو توصیه می‌شود چون هر چه Sven مصون از اصابت توانایی‌های دشمن باشد به نفع آن و تیم شما خواهد بود.

Bristleback

Bristleback به‌عنوان یکی از سرسخت‌ترین هیروهای شناخته‌شده دور دوتا 2 است. این هیرو به دلیل توانایی‌های بسیار کارآمدی که دارد مانع از دریافت خسارت‌های دشمنان می‌شود و به همین سادگی‌ها نمی‌توانید این هیرو را از پای دربیاورید مخصوصاً اگر این هیرو را بخواهید از پشت به آن خسارت بزنید. به کسانی که از کشته شدن بسیار زیاد در بازی خسته شده‌اند این هیرو می‌تواند مرحمی بر دردهای آنان باشد.


حال بگذارید در مورد توانایی Passive این هیرو که در پاراگراف قبل با آن آشنا شدید بیشتر صحبت کنیم، این توانایی تمام خسارت‌های دریافتی را از پشت و بغل این هیرو را کاهش می‌دهد. تنها با جایگیری مناسب و با استفاده کردن به‌جای توانایی‌ها، به‌راحتی می‌توانید در مقابل دشمنان خود قرار بگیرید و تک‌تک آنها را بدون احساس کردن اینکه ممکنه کشته شوید از بین ببرید.


قسمت سرگرم‌کننده این هیرو این است که اگر تیم دشمن‌روی این هیرو تمرکز کند خودشان بیشتر خسارت دریافت خواهند کرد تا خود شما! ترکیب توانایی Quill Spray و Viscous Nasal Goo باعث می‌شود که دشمنان به‌راحتی این فکر به ذهنشان خطور نکند که می‌توانند به شما نزدیک بشوند.

Sniper

این هیرو یکی از هیرو های Carry است که برای بازیکنان سطح پایین و تازه‌وارد توصیه می‌شود. این هیرو با داشتن طولانی‌ترین محدوده تیراندازی می‌تواند از هرگونه خطری دور بماند و با داشتن قابلیت‌های کند کننده مانند Sharpnel و Head Shot می‌تواند تیم حریف را به‌راحتی مغلوب کند.


اگر دشمنانتان فرار کنند، می‌توانید با استفاده از Assassinate کار آنها را یک سره کنید قابلیتی که دارای محدوده سه هزار واحدی است و به همین راحتی نمی‌توان از آن جان سالم به دربرد. سرعت‌بالای تیراندازی او به او این برتری را می‌دهد تا دشمنان خود را از Last hit و Deny کردن منع کند و او را آزار دهد.


این هیرو مثل یک کاغذ خیس به‌راحتی از بین می‌رود پس این موضوع خیلی مهم است که از حداکثر محدوده یا Range خود استفاده کنید تا از خطرات دور بمانید همچنین می‌توانید از آیتم Shadow blade برای فرار کردن از درگیری‌های کشنده استفاده کنید چراکه او هیچ مکانیزمی برای فرار ندارد.

Phantom Assassin

یکی از هیجان‌انگیزترین Carry های بازی هیروی Phantom Assassin است. این هیرو به دلیل داشتن Ultimate:Coup de Grace توانسته تجمع زیادی از طرفداران را به خود جلب کند قابلیتی که می‌تواند به‌صورت خودکار در با یک ضربه خسارت زیادی را به دشمن وارد کند و با داشتن Blink of an Eye نیز بهتر هم می‌شود. بنابراین تنها چیز لازم برای بازی کردن با این هیرو شانس شماست.


مزیت دیگر این هیرو به این است که Support های دشمن را در یک چشم به هم زدن می‌کشد و Carry های آن تیم را بدون Support می‌کند. داشتن قابلیت Blur نیز به او کمک می‌کند تا با Carry دشمن بدون ترس از مردن شاخ در شاخ شود.


این هیرو مانند Sven همچون بادکنک و سوزن در برابر جادو بسیار آسیب‌پذیر است پس مطمئن شوید از آیتم Black King Bar استفاده می‌کنید تا از قابلیت‌های Disable و Stun جان سالم به درببرید.

Zeus

زئوس یک هیروی Lane میانی است که برای بازیکنان تازه‌وارد توصیه می‌شود. چراکه بازی کردن با این هیرو بسیار آسان و ساده است. خدای رعدوبرق دارای جادو و قابلیت‌های قدرتمندی است که نمونه آن رعدی است که تمامی بازیکنان را در هرکجای نقشه هدف قرار می‌دهد و جاخالی دادن آنها با تشکر از قابلیت سوم او تقریباً غیرممکن و مشکل است.


البته این هیرو بسیار آسیب‌پذیر است و قابلیتی برای فرار ندارد اما به هر حال با داشتن شرایط خود یک هیروی قوی بشمار می‌رود چراکه قادر است خسارت زیادی را با Thundergod Wrath و Lighting Bolt وارد کند.


بازیکنان نباید از دزدیدن Kill با Ultimate این هیرو بترسند چراکه همیشه می‌توانند از هرکجای نقشه پول در بیاورند. و البته کشته شدن یک هدف خیلی بهتر از ریسک کردن ندزدیدن Kill آن هدف و دررفتنش است.


آیا جای هیرویی که به نظر شما باید توی این لیست باشد خالیست؟ در بخش نظرات ما را با خبر سازید.

منبع: Dotesports

نام شما : ایمیل :
نظر :
نظرات(58)
پاسخ دادن
reza 1396/12/26 01:30

به نظر من خیلی بازی جالب وخوبی هست فقط دانلود کردنش بالاست

SlipKnoT 1396/12/26 01:43

درود دوست عزیز بله بازی فوق العاده ای هست دانلود کردنش مشکل هست ولی اگر دسترسی به اینترنت ایرانسل دارید راحت می شه دانلود کرد یا می شه بک آپش رو خریداری کنید.

پاسخ دادن
Arash 1396/12/28 22:06

باسلام این بازی خارق العاده ترین بازی است ولی چطوری باید اون رو نصب کرد و بازی کنیم

SlipKnoT 1396/12/28 23:08

درود بله بازی خیلی خوبی است و هیچوقت قدیمی نمی شه برای نصب باید نرم افزار Steam را دانلود کنید و بعد بازی را پیدا کنید و Add کنید و دانلودش کنید.

سلام بنظرم axe و tiny هم کار کردن باهاشون سادست هم خوبن

پاسخ دادن
Maxim 1397/02/07 21:19

فک کنم فانتوم لنسر رو یادت رفت اون هم برای مبتدی ها خوبه

پاسخ دادن
Hosain 1397/02/13 20:42

شاید اسکلت کینگ جاش تو این موارد خالی باشه!!!!

سلام به نظر من هیرو های خوبی معرفی کردید اما من هم که یک تازه کارم اصلا نمیتونم با این هیرو ها کار کنم شاید به خاطر این هست که ۶ سال war carft بازی کردم من وقتی بازی رو با axe یا zeus شروع کردم از بازی زده شدم ولی با razer و monky king خیلی حال کردم به نظر من هر کسی در یک مدل از هیرو ها مهارت داره و دوست عزیز شخصا حالم از اون tiny کتک خر مردنی تن لش بهم میخوره

SlipKnoT 1397/02/28 17:34

درود دوست عزیز ممنون از نظر شما بله هر کسی نظر خودش رو داره ولی این هیروهایی که ما معرفی کردیم در اکثر موارد می شه باهاشون بازی کرد و در سطح های پایین قدرت آشنایی بالایی از بازی به شما می دهند.

سلام ببخشید دوباره نظر میدم من امروز با هیرو night stalker امیدوارم اسمشو درست نوشته باشم بازی کردم من آفلاین بازی میکنم اما روی hard که به نظرم آسونه باید بزارم رو آخری خیلی راحت روی هارد 30 تا kill گرفتم و واقعا با این هیرو خیلی حال کردم اول شیش که میشه حرف نداره اگر سه شو کامل گرفته باشی با یک همرو درو می‌کنه با تشکر

پاسخ دادن
mahdi 1397/03/17 23:23

ناموسا پس بلاد سیکر چی هم جزو قویترین هاست هم خیلی خیلی راحته هم راحت کیل میشه گرفت

SlipKnoT 1397/03/19 10:06

درود دوست عزیز ما در این مقاله اون هیروهایی که واقعا در حال حاضر به درد مبتدیان می خوره رو توضیح دادیم حالا قرار نیست فقط همین هیروها جزء بهترین ها ماندگار باشه! ممنون بابت نظرتون.

پاسخ دادن
سامان 1397/03/18 23:15

procedure entry point threadgetcurrentrunningref could not located in the dynamic link library tier0_s.dll. dota2 مشکلش چیه؟

پاسخ دادن
محمد 1397/03/31 00:17

به نظرتون Riki چه جوره؟ چرا بعضی ها بی خودی و بدون دلیل وقتی این هیرو رو برمیداری ریپورت میکنن؟

پاسخ دادن
samenzzo 1397/04/07 20:34

سلام داداش .. حاجی من خیلی وقته دوتا بازی میکنم ولی تک بازی میکنم .یشتر انلاین ولی کاراییش رو بلد نیستم الانم از یه بازی زدم بیرون و دیگه نمیتونم انلای بازی کنم و نمیدونم چیکار کنم ... ممنون میشم اگه کمکم کنی ...بعدش چجوری برای هیروها ایتم ازاد کنم؟؟

SlipKnoT 1397/04/07 20:59

درود دوست عزیز اگر آنلاین بازی می کنید نباید از بازی بیاید بیرون چون شما مجازات خواهید شد. در مورد آیتم هم باید بگم آیتمی شما آزاد نمی کنید فقط می تونید برای هیروتون آیتم بخرید.

پاسخ دادن
yousef 1397/04/13 18:22

بی شک جای huskar خالیه ????

پاسخ دادن
Mahdi 1397/04/29 17:30

ببخشید سایلنسر هم خیلی هیروی ردیفیه به نظرتون یادتون نرفته

SlipKnoT 1397/04/29 20:21

درود بر شما هر کسی ممکنه با هر هیرویی در اول بازی شروع کنه و نتیجه بگیره و این هیروهایی که ما معرفی کردیم جزء بهترین گزینه هایی هستند که یک مبتدی می تونه داشته باشه!

پاسخ دادن
Farhad 1397/05/06 16:53

فانتوم هم هیروی بدی برای تازه کار ها نیست

پاسخ دادن
ارش 1397/05/24 09:48

اگرمیشود vaiperروهم معرفی کنید

SlipKnoT 1397/05/25 14:15

درود دوست عزیز این مطلب رو در آینده گسترش می دهیم ولی فعلا وقت آنرا نداریم ممنون.

پاسخ دادن
ZoDiYaK 1397/05/25 10:37

komeil WK o yadet raft begi k mesle atari mimoone :D

SlipKnoT 1397/05/25 14:15

درود بر شما داش علی از این ورا! آره باید بزارم اونم وقت نمی کنم!!!

پاسخ دادن
مرتضی 1397/05/25 13:15

single draft is the only game mode allowed in the low priority punishment pool این پیغام میاد وقتی کیخوام انلاین بازی کنم مشکل کجاس ؟ میتونستم بازی کنم نمیدونم چرا اینطوری شده !

SlipKnoT 1397/05/25 14:14

درود دوست عزیز شما به علت قانون شکنی مجازات شدید و باید فقط Single Draft بازی کنید تا این مجازات برداشته شود.

سلام من این هیرو ها رو دوست دارم میخواستم بگم که منم خیلی طول کشید که انلاین بازی کنم و همش افلاین بازی میکردم افلاین اصلا مثل انلاین نیست من حتی گذینه بعد هارد رو برداشتم و هزار بار اونو بردم من هیرو هایس مثل کماندار لژیون و سناتور چارتر رو دوست داشتم بگید

فک نمیکنم فانتوم جون کری هستش برای مبتدیا خوب باشه بنظر من جای شدو شیمن و لایف استیلر خالیه

پاسخ دادن
صادق 1397/07/02 15:56

به نظرم جای پنگولیر خالی است

پاسخ دادن
رسول 1397/08/08 21:11

Drow ranger (traxxex)رو یادت رفته.

پاسخ دادن
علی 1397/08/23 23:27

به نظرم هیرویی مثل اسسین واسه مبتدیا خوبه ولی اسون نه.من دوتا دو رو به طور اتفاقی نصب کردم و شاید باورتون نشه اولین پیک هام اینوکر و استورم اسپیریت بودن! الان به زور اینوکر میگیرم

پاسخ دادن
اشکان 1397/10/14 16:55

به نظر من جای هیروی troll warlord توی لیست شما خالیه. من خودم با این هیرو بازی دوتا رو شروع کردم و واقعا راضی بودم ازش.

پاسخ دادن
Jawatyi 1397/12/18 15:06

سلام کسی میدونه لول آلتیمیت یا همون لول شیش هیروی Chaak یا Kodo Master دقیقا چیکار میکنه میدونستما ولی یادم رفته ممنون میشم راستی من فک کنم با هیروی Axe شروع کردم هیروی محبوبمم بود Axe و Spirit Breaker

پاسخ دادن
mohamy 1398/01/23 21:54

به نظرم جای spirite breaker خالی بود خیلی هیروی راحتی و برای مبتدی ها مناسب

عالی بود فقط وارکرافت 3 مپ 89 دوتا قشنگ تر و واضع تر است

پاسخ دادن
SINA 1398/03/04 23:03

به نظر من یکی از هیرو هایی که برای مبتدیان عالی هست SKELETON KING هستش چون اکثر قابلیت هایی که داره مانع از مرگ اون میشه.

پاسخ دادن
Sohile 1398/03/07 00:13

هیروی گارد و هیروی لجیون قوی ترین هیروها هستن اگه لجیون تو دوعلش هیرو بکشه دمیجش بالا میره و هیچکس نمیتونه بزنتش گاردم خیلی قویه

پاسخ دادن
Erfan 1398/03/16 14:21

میشه بگی مثلا با lion چطوری باید آیتم انتخاب گنی و چطوری باید از هم تیمی هات مراقبت کنی؟؟؟ آموزش بدید بازی رو لطفا.

پاسخ دادن
Amir 1398/03/25 19:21

به نظر من جای ریکی خیلی خالیه من خودم اولین هیرویی که باری کردم riki بود الان من رنک6000هستم پیشنهتد میکنم برای ی بارم شده riki پیک کنید

پاسخ دادن
Aboolfazl 1398/04/07 04:17

فقط tusk همش عالیه هم 6 هم 2 همچیش

پاسخ دادن
فرشاد 1398/04/22 01:58

به هیچ عنوان افلاین بازی نکنید وفکرنکنم بعد هارد هم میبرید یادگرفتن ،این بازی تیمی هست وبا هوش انسان کاملا متفاوت میشه ،درضمن هیرو enchantressکاملا برای تازه واردان عالی هست ،سرعت زیاد،هیل دادن به خود وهم تیمی ها والتی بسیار کشنده وراحت،درضمن بهترین جانگل هم محسوب میشه برای تازه واردها

پاسخ دادن
Mohammad 1398/05/15 17:31

به نظر من بايد يه ويديو براى مبديان بزارن

Crystalرو قبول ندارم که هیرو اسونی هست . به شدت هیرویی هست که به مهارت نیاز داره چه برای دفاع ، چه برای حمله ، چه برای 6 زدن و ... اگر دست یه مبتدی باشه قطعا میشه گوشت بازی و بیشترین کیل رو میده به حریف و باعث باخت تیمش میشه !

پاسخ دادن
M 1398/06/18 02:48

فانتوم اساسین زئوس سنایپر لیون کاملا در اشتباهید!

پاسخ دادن
amir 1398/09/13 20:41

سلام . من تا حالا این بازی استیم رو بازی نکردم و وقتی ب بازی بقیه نگاه میکنم از حرفاشون و بازیشون و کاراشون هیچی نمیفهمم ولی دوست دارم یاد بگیرم ... چجوری و از کجا باید شروع کنم ؟ ممنون میشم

پاسخ دادن
Reza 1398/09/24 03:07

به نظرم واقعا ونج برا شروع خوب نیست.من بعداز بیشتر از ده سال دوتا بازی کردن میگم که یکی از هیرو هایی که واقعا میشد بهش کامپلکسیتی سه داد ونج هست ونمیدونم چرا دوتا بهش نداده. التیمیتی که داره باعث میشه کن واقعا این هیرو بازی باهاش ساده نباشه.این که چنین التی رو به یه تازه وارد بدی واقعا میتونه ظلم در حق بقیه تیمش باشه.بهتر بود که جاش لینا ویا بین رو میگذاشتید

پاسخ دادن
reza 1398/09/26 16:11

pantom assian بهترین هیرو اگه شیشش بیاد همرو درو میکنه من اولین سری که با فانتوم رفتم ترکوندم بازی رو اونم انلاین allpick

پاسخ دادن
Keley 1398/11/05 00:55

):) انتخاب با توست

پاسخ دادن
Ahmad 1399/04/30 01:05

به نظر برای هیرو لاین وسط یا همون میدر تینکر بهترین گزینه وقتی که ایتم (bot (boots of travel بیاریم میتونه راحت با التیمیتش رفرش کنه بعد تی پی کنه بیس مانا اچ پی پر شه بعد رفرش کنه دوباره برگرده لاین

پاسخ دادن
افشین 1399/08/10 08:30

هیروهای خوبی معرفی شده ولی هر شخص نمیتونه بازی کنه با اینا ولی افراد زیادی با اینا شروع کردن من به شخصه استاد هیروی نکروفوس هستم و تو این لیست معمولا با فنتوم اساسین و اسنایپر بازی میکنم

Benazar mn hame hiro hay dota2 behtrinan fagt monde playersh khob bashe ya na

پاسخ دادن
محمد 1399/10/01 20:47

یعنی ساده تر از ursa warrior هم داریم؟؟ کار باهاش برای مبتدیا خیلی خوبه من با این هیرو شروع کردم

پاسخ دادن
حمید 1399/11/06 13:24

من واقعا از این سایت خوشم اومد خیلی سایت خوبی هست ولی من وارکرافت بازی میکنم دوتا2بلد نیستم و چون سنم کمه سخته ک بتونم دوتا2رو یاد بگیرم ولی بازم از این سایت خوشم اومد اگر بشه هیروی ایووکر رو یاد بدین خیلی ازتون ممنون میشم

SlipKnoT 1399/11/18 19:19

درود، خیلی خوشحال شدم که خوشت اومده باید زیاد بازی و تمرین کنی تا اینوکر رو یاد بگیری سخته ولی تو می تونی ;)

اقا من حدود سه ماهه دارم دوتا بازی میکنم از هیرو های:Rubik_Timbersaw_zeus_outworld خیلی خوشم اومده و با اینا بهترین پلی هارو داشتم ولی با بعضی از هیرو ها اصن نمیتونم کار کنم و کیل دادنم زیاد میشه ب نظر شما به جز این هیرو ها چ هیرو های دیگه ای بهتره؟ ولی زئوس و ات ورلد رو هم اضافه کنین

به عنوان یه نیروی ساپورت واقعا میشه هیرویwarlok رو تو لیست قرار داد. خسروی ساده ای هست نه نیاز به فارم داره نه هیچی فقط باید کریشو ساپورت کنه. التیمیتش هم واقعا کار امده. اما در کل لیست خوبی بود

پاسخ دادن
نیما 1400/11/19 17:47

سلام بازی خیلی خوبی هستش ... من یک هفته ای بود که دوتا یک بازی میکردم و علاقه مند این بازی شدم و الان دو روزه که دوتا دو رو از استیم نصبردم ... خوبیش اینه که حجم زیادی نسبت بازی های دیگ نداره...و راحت میشه نصب کرد

پاسخ دادن
Amirreza 1400/12/21 14:13

سلام ببخشید اگر میشه بهترین هیرو برای جمع کردن kill رو بگین.